News

A lama di a sega hè smussata, cumu corregge u trim?

A, quandu u bisognu di grinding:
1. Sawing qualità ùn scuntrà i esigenze, comu lu burr superficia prodottu, rough, bisognu di subitu grinding.
2. Quandu a lama di l'alea hè purtata finu à 0,2 mm, deve esse affilata.
3. Push materiale dura, pasta
4. Produce un sonu anormale
5. A lama di a sega hà i denti appiccicose, a perdita di i denti è u colapsu di i denti quandu si taglia

1

Dui, cumu si macina:
1. U grinding hè basatu nantu à u spinu di i denti grinding, u fronte di i denti grinding hè pavimentatu, è u latu di i denti ùn hè grinding senza esigenze spiciali.
2. A cundizione chì l'anguli di fronte è di retroi sò stati inalterati dopu à grinding hè chì l'Angle trà u grinding wheel work face and the front and rear denti superficie to be grinding is uguali à u grinding Angle, è a distanza mossa da a grinding wheel hè. uguale à a quantità di macinazione.Fate a faccia di travagliu di a mola parallella à a superficia serrata per esse a terra, è dopu cuntattate delicatamente a faccia di travagliu di a mola, è poi fate a faccia di travagliu di a mola lascià a superficia di i denti.Allora aghjustate a faccia di travagliu Angle di a mola secondu l'Angle di grinding, è infine fà a faccia di travagliu di u cuntattu di a mola cù a superficia di i denti.

2

Trè, macinazione di e cose chì necessitanu attenzione
1. Prima di grinding, a resina è i detriti nantu à a lama di a serra deve esse eliminata.
2. U grinding deve esse realizatu in cunfurmità strettu cù u disignu geomètrica uriginale Angulu di a lama di sega per evitari i danni di l'arnesi causatu da grinding improper.Dopu avè finitu a macinazione, deve esse inspeccionata è qualificata prima di pudè esse messa in usu per evità ferite persunale.
3. Se l'equipaggiu di grinding manuale hè utilizatu, hè necessariu di avè un dispositivu limitu precisu, è per detectà a superficia di u dente è a cima di u dente di a lama di serra.
4. In u grinding bisognu à aduprà coolant spiciali nant'à u lubrication grinding cooling, altrimenti si riduce a vita di serviziu di u strumentu è ancu causari la testa strumentu lega cracking internu chì porta à l 'usu di situazione periculosa.


Tempu di Postu: Set-08-2022