News

A 133a Fiera di Importazione è Esporta in Cina si terrà!

Dopu l'annunziu di a riapertura di a Cina dopu a pandemia di COVID-19, a 133a Fiera di Importazione è Esporta di Cina hè stata tenuta in Guangzhou, Cina da u 15 d'aprile à u 5 di maghju di u 2023. A fiera hè stata fatta in persona è aderiva à misure strette di salute è di sicurità. per impedisce a diffusione di u virus.

A fiera hà attiratu un gran numaru di espositori è cumpratori da u mondu sanu, cù un totale di 60 000 stands stallati in e trè fasi di a fiera.A prima fase hà presentatu l'elettronica è l'apparecchi elettrici per a casa, a seconda fase si concentrava in decorazioni di casa, rigali è beni di cunsumu, è a terza è ultima fase mostrava tessili, vistimenti è prudutti alimentari.

A Fiera di Canton di quist'annu hà fattu un forte enfasi nantu à e tecnulugia novi è l'innuvazione.Parechji espositori anu presentatu prudutti è tecnulugia avanzati in campi cum'è l'intelligenza artificiale, 5G è a fabricazione intelligente.A fiera hà ancu mostratu l'ultimi sviluppi in i prudutti verdi è sustinibili, chì riflettenu a tendenza crescente versu a produzzione è u cunsumu ecologicu.

Una caratteristica notevole di a Fiera di Canton di questu annu hè stata l'integrazione di e plataforme online è offline.In più di l'esibizione fisica, hè stata creata una piattaforma in linea per attivà a participazione è l'ingaghjamentu remoti.Questu hà permessu à l'espositori è à i cumpratori chì ùn anu pussutu assistisce à a fiera in persona per sempre participà è cunnetta cù l'altri.

In generale, a 133a Fiera di Importazione è Esportazione Chine hè stata un successu, chì riflette a resistenza è l'impegnu di a Cina à u cummerciu internaziunale è a cooperazione in seguitu à a pandemia di COVID-19.A fiera hà furnitu una piattaforma eccellente per l'espositori è i cumpratori per cunnetta è custruisce relazioni, è hà mostratu l'ultimi sviluppi in e tecnulugia novi è a produzzione sustenibile.

图片1

Benvenuti à u nostru stand !
No. di cabina: 14.1F15-16

图片2

Tempu di post: 29-mar-2023