News

Quantu tipu di trapani ci sò?

Drill Bit hè un strumentu rotativu cù capacità di taglio à a testa.Hè generalmente fattu di l'acciaio di carbone SK o di l'acciaio d'alta veloce SKH2, SKH3 è altri materiali per fresatura o laminazione è poi spentu dopu a macinazione.Hè aduprata per a perforazione di metalli o altri materiali.Havi una gamma assai larga di usu, pò ièssiri usatu in drilling machine, tornu, fresatrice, trapanu a manu è altri arnesi.Drill bits pò esse classificatu cum'è seguita.
A. Classificazione secondu a struttura
1. Trapanu integrale: u drill top, u drill body è u drill shank sò fatti di u listessu materiale.
2. End welding drill: a cima di u drill hè saldata da carburu.
B. Classificazione secondu u drill shank

dit
1, drill shank drittu: diamitru drill di φ13.0mm è sottu sò dritta stincu.
2, drill shank taper: u drill shank hè forma taper, in generale u so taper hè Morse taper.
C, secondu l'usu di classificazione
1, u centru bit: generalmente usatu per drilling prima di u puntu centru, u cune di fronte di 60 °, 75 °, 90 °, etc.
2. Twist drill: u drill bit più largamente utilizatu in a fabricazione industriale.
3, drill bit super duru: prima di a fine di u corpu di perforazione o tuttu fattu di materiale d'attrezzi di lega super dura, utilizatu in a trasfurmazioni di materiali di perforazione.
4. Perfora di oliu d'oliu: ci sò dui buchi in u corpu di drill, è u fluidu di taglio ghjunghje à a parte di u tagliu attraversu u pirtusu per caccià u calore è i patatine fritte.L'usu di u drill bit hè generalmente pienu di materiale di rinfrescante cum'è fluidu di taglio.
5, drill fore profonda: u più anticu usatu per u prucessu di perforazione di canna è di petra, canusciutu macari comu drill drill.U drill bit di pistola hè un groove drittu, è un quartu di u tubu tondu hè tagliatu per pruduce l'eliminazione di chip di taglio.Per a tempra è l'acciaio à alta velocità:
6, drill reamer: u front end di u trapanu, u traspurtadore di u reamer.U diametru di u drill è u diametru di u reamer hè solu sfarente da u margine di u pirtusu reamed, è ci sò ancu usu mistu di u drill è viti tapping, cusì hè ancu chjamatu drill mixed.
7. Taper drill: Taper drill pò ièssiri usatu quandu u prucessu di u portu di alimentazione di u moldu.
8, drill foru cilindricu: noi chjamemu countersunk head fresa fresa, u front end di u drill hà una parte di diamitru più chjuca chiamatu u bastone pista.
9, drill pirtusu cônica: per drilling pirtusu cônica, u so Front Angle hè 90 °, 60 °, etc. U chamfer noi aduprà hè unu di i drill bits cunical pirtusu.
10, triangulu triangulu: un drill usatu da drills ilettricu, u drill shank fattu di faccia triangulari cusì chì u chuck pò esse fissu.


Tempu di Postu: Aug-15-2022