News

Perchè scegliemu u trattamentu termicu di vacuum per l'acciaio d'alta veloce?

YUXIANG TOOLS hà cuminciatu à utilizà una nova tecnulugia per u trattamentu termale da u 2010. Hè cusì chjamatu trattamentu termale di vacuum.Si riferisce principalmente à un novu tipu di tecnulugia di trattamentu termale chì combina a tecnulugia di vacuum è a tecnulugia di trattamentu di calore.L'ambiente di vacuum in u quali u trattamentu termale di vacuum hè situatu si riferisce à un ambiente di l'atmosfera sottu à una pressione atmosferica, cumpresu u vacuum bassu, mediu vacuum, vacuum high è ultra-high vacuum, ecc. .

U trattamentu termale di vacuum significa chì tuttu è parte di u prucessu di trattamentu termicu hè realizatu in un statu di vacuum.U trattamentu termale di vacuum pò realizà quasi tutti i prucessi di trattamentu termale implicati in u trattamentu termale cunvinziunali, ma a qualità di u trattamentu termale hè assai migliuratu.In cunfrontu cù u trattamentu termale cunvinziunali, a tecnulugia di trattamentu termale di vacuum pò esse realizatu senza ossidazione, nè decarburizazione, nè carburizazione à u stessu tempu.

Perchè scegliemu u trattamentu termale di vacuum?
Prima di tuttu, Vantaghji di u trattamentu termale di u vacuum U trattamentu di u calore di u vacuum hè una tecnulugia di trattamentu termale non-ossidativu cù una larga gamma di applicazioni è una atmosfera cuntrullabile, è hè ancu unu di i principali indicatori di u gradu avanzatu di tecnulugia di pruduzzioni di trattamentu termale.U trattamentu termicu di u vacuum ùn pò micca solu ottene l'ossidazione di l'azzaru, ùn ci hè micca decarburizazione, è pò ancu ottene una produzzione senza contaminazione è menu distorsioni di u travagliu.Dunque, appartene ancu à a categuria di tecnulugia di produzzione pulita è precisa.

In siconda, a distorsione di u pezzu di travagliu hè un vantaghju assai impurtante di u trattamentu termale di vacuum.Sicondu l'esperienza domestica è straniera, a quantità di distorsioni di u trattamentu di u calore di u vacuum di u travagliu hè solu un terzu di quella di riscaldamentu è di quenching di bagnu di sali.

In terzu, i forni di trattamentu termale di u vacuu muderni si riferiscenu à i forni di muru friddu chì ponu fà u riscaldamentu à u vacuum di cumpunenti, seguitu da quenching in oliu o quenching in gas atmosfericu è pressurizatu.A ricerca è u sviluppu di stu tipu d'equipaggiu hè un travagliu cumpletu è interdisciplinariu chì implica parechji campi di scienza è tecnulugia.

À u mumentu, u trattamentu termale di i nostri materiali pò esse dichjaratu chì hà righjuntu un statu stabile, chì hè di grande significazione per a qualità di i nostri prudutti.

Perchè scegliemu u trattamentu termicu di vacuum per l'acciaio d'alta velocità1

Tempu di post: 30-mar-2022