Inquiry
Form loading...

Chì sapete di u rubinettu à vite ?

2025-02-19

U rubinettu ST, hè adupratu per a trasfurmazione di u foru di montaggio di a manica à vite in acciaio inox, cunnisciutu ancu cum'è rubinettu speciale à manica à vite (induve "ST" hè abbreviatu da "filettatura à vite"), a dimensione di a struttura hè in cunfurmità cù u standard naziunale "macchina à maniglia fina è filu manuale" GB3464-83 è altri standard di fabricazione, pò esse adupratu à macchina o à manu.

st-tap-1.jpg

 

U rubinettu ST secondu a so gamma d'usu pò esse divisu in macchina in lega ligera, rubinettu manuale, macchina in acciaio ordinariu, rubinettu manuale, rubinettu speciale di trè tippi.

1. Macchina per lega leggera, maschiatore manuale: adupratu per aghjunghje leghe metalliche non ferrose cum'è l'aluminiu, a lega di magnesiu è a lega di rame, u passu hè menu di 2,5 mm per u maschiatore unicu, è u passu hè più grande o uguale à 2,5 mm per u maschiatore doppiu. Metudu di marcatura: STd×pST hè u codice per a filettatura interna speciale di u manicotto di a vite di filu. Esempiu di marcatura: Maschiatore speciale per a machinazione è u montaggio di a filettatura di u foru inferiore di u manicotto di a vite di filu d'acciaio 8×25 nantu à lega leggera, marcatu ST8×1.25;

2. Macchina d'acciaiu ordinaria, rubinettu manuale: adupratu per a trasfurmazione di l'acciaiu, di a ghisa, di l'acciaiu fusu è di altri materiali metallichi nantu à u filu internu, hè un doppiu rubinettu;

3. Maschiu speciale: Sicondu i bisogni di l'utilizatori per cuncepisce è fabricà una varietà di varietà speciali di filuTapu di fondu, cum'è l'aluminiu dolce, a maschiatrice di rame, u maschiatore à estrusione manuale, un maschiatore unicu per maschiatrice d'acciaio ordinariu, u maschiatore d'acciaio inox, u maschiatore pianu per fori ciechi, u maschiatore à scanalatura a spirale, u maschiatore à punta a vite, ecc.

 

STToccate a selezzione:

1. DrittuFlautu TapA versatilità hè assai forte, fori passanti o fori ciechi, metalli non ferrosi o metalli ferrosi sò dispunibili, u prezzu hè ancu bonu.

2. Maschiu à scanalatura spirale. Hè più adattatu per a trasfurmazione di filettature di fori ciechi, è i trucioli sò scaricati in daretu durante a trasfurmazione. In a trasfurmazione di u metallu neru, l'angulu di l'elica hè sceltu menu, generalmente circa 30 gradi, ciò chì pò assicurà a resistenza di i denti di l'elica. In a trasfurmazione di metalli non ferrosi, l'angulu di l'elica hè sceltu menu è più grande, generalmente circa 45 gradi, in modu chì u tagliu pò esse affilatu.

3. Maschiu di furmà. Hè più adattatu per a trasfurmazione di metalli non ferrosi, in particulare pezzi fusi in lega d'aluminiu, chì sò principalmente fili interni furmati da estrusione di metalli, deformazione è deformazione. A furmazione per estrusione hè un prucessu senza taglio, u foru di filu trasfurmatu da u prucessu di furmazione per estrusione hà una alta resistenza à a trazione è à u taglio, è a rugosità di a superficia lavorata hè ancu megliu, ma u foru inferiore di u maschiu di estrusione richiede più altu, troppu grande, è a forza ùn hè micca abbastanza; Troppu chjucu hè faciule per rompe u maschiu.

st-tap-2.jpg

 

L'usu di u maschiatore ST include i quattru passi seguenti, si deve nutà chì in tuttu u prucessu per assicurà a pulizia è a precisione, in modu da ottene un foru filettatu di alta qualità.

1. Perforà i fori: Aduprate una punta di trapano standard per perforà i fori à una prufundità più grande o uguale à a prufundità d'installazione di a manica. Attenti à ùn perforà u foru in forma di conu, è i trucioli ùn cascanu micca in u foru. Dopu a perforazione, u svasatore ùn deve micca superà una prufundità di passu di 0,4, perchè un svasatore troppu grande ùn hè micca favurevule à avvità a manica.

2. Maschiatura: Aduprate u maschiatore speciale per a manica di vite marcata cù e specifiche di filettatura specificate per a maschiatura. A lunghezza di u maschiatore deve superà a lunghezza di a manica di vite, è per tutti i fori passanti, maschiatore. A precisione di a maschiatura determina a zona di tolleranza di u foru internu standard finale, dunque l'utente deve sceglie u metudu di maschiatura è a lubrificazione in modu adattatu. Quandu si maschianu fori ciechi, una forza adatta deve esse applicata per impedisce di rompe u maschiatore. Dopu a maschiatura, i fori filettati devenu esse puliti, generalmente spurgati cù una pistola à spruzzu d'aria compressa, i fori ciechi devenu ancu esse puliti da u fondu in sù aduprendu una pistola à spruzzu longa cù fori radiali, è i fori filettati ponu ancu esse puliti per pulizia. Quandu a precisione di u foru filettatu hè alta, u calibru speciale per tappi di foru inferiore di a manica di vite hè adupratu per l'ispezione.

st-tap-3.jpg

3. Installazione: Installate cù l'aiutu di una chiave speciale per manicotti a vite. In generale, l'installatori manuali sò aduprati per l'installazione di manicotti a vite. Mette u manicotto a vite in u strumentu d'installazione, in modu chì a maniglia d'installazione sia incastrata in a fessura di l'asta di guida, girate a maniglia di u strumentu d'installazione per avvitare u manicotto a vite in u foru di a vite, è lasciate 0,25-0,75 giri di filettatura viota da a superficia. Quandu una piccula quantità di manicotto a vite hè installata è u manicotto a vite à denti grossi hè installatu sopra M14 × 2, un strumentu simplice pò esse adupratu per installà a testa scanalata o filettata in forma di T, è fate attenzione à ùn applicà una grande forza assiale nantu à a maniglia di montaggio di u manicotto a vite per impedisce una fibbia casuale.

4. Eliminate a maniglia di coda: questu hè l'ultimu passu di l'installazione di a manica a vite, ma ancu un passu assai impurtante. Eliminate a maniglia di coda per assicurà l'usu nurmale di a manica a vite è allargà a so durata di vita.

st-tap-4.jpg

 

Trattamentu di difficultà di tapping ST:

(1) A selezzione di a punta di u foru inferiore hè troppu chjuca: secondu u cambiamentu di materiale di basa cù a punta di diametru ghjustu.

(2) L'usura seria di a punta porta à a perforazione di u fondu di u foru

(3) In un conu: cambià à un novu trapanu.

(4) U foru inferiore hè distorto: u foru inferiore hè rottatu.

(5) U rubinettu sceltu ùn hè micca adattatu per u materiale di basa: cambià

(6) Aduprate un rubinettu adattatu per u materiale di basa.

(7) Causatu da l'usu direttu di u conu di furmazione: Prima aduprate a maschiatura di u conu di travagliu.

(8) U rubinettu hè seriamente usuratu

(9) Verificate cù u calibru di u tappu di u foru inferiore di u filu internu speciale di a manica di a vite di filu, se u calibru ùn hè micca attraversu, cambiate à un novu maschiatore.

(10) Quandu si tocca, tocca è fondu

(11) Foru di core sfarente: funziunamentu currettu.

Quì sopra hè una introduzione dettagliata à u rubinettu ST, sè avete qualchì quistione è bisogni, cuntattateci in ogni mumentu.