News

Ci sò tanti tipi di taps, cumu sceglie?Una guida per toccu a selezzione (Prima)

Cum'è un strumentu cumuni per u processu di filamenti interni, u tappettu pò esse divisu in tappettu di groove spirale, tappettu di immersione di bordu, tappettu di groove drittu è tappettu di filu di tubu secondu a forma, è pò esse divisu in toccu di manu è toccu di macchina secondu l'ambiente operativu. , è pò esse divisu in tap metricu, tap americanu è tap britannicu secondu e specificazioni.Taps sò ancu i principali strumenti di trasfurmazioni utilizati in tapping.Allora, cumu sceglie u toccu?Oghje sparte cun voi una guida di selezzione di tap per aiutà vi sceglie u toccu ghjustu.

Tap classificazione
A. Cutting taps
1, rubinettu di slot drittu: utilizatu per a trasfurmazioni di buchi passanti è ciechi, limature di ferru esistenu in u slot di tap, a qualità di u filu trattatu ùn hè micca alta, più comunmente utilizata in a trasfurmazioni di patatine fritte, cum'è ghisa grisa è cusì. nantu.
2, rubinettu di groove spirale: utilizatu per a prufundità di u foru menu o uguale à u processu di buchi ciechi 3D, limatura di ferru longu u scaricamentu di scanalatura spirale, alta qualità di superficia di filu.
10 ~ 20 ° spirale tappettu Angle pò esse trattatu cù a prufundità di filu menu o uguali à 2D;
U 28 ~ 40 ° tappettu Angle helical pò processà a prufundità di filu menu o uguali à 3D;
U tappettu à 50 ° spirale Angle pò esse usatu per processà a prufundità di filu menu o uguale à 3.5D (4D in cundizioni di travagliu speciale).
In certi casi (materiali duri, grande passo di denti, etc.), per ottene una forza di punta megliu, i tappi di groove spirali seranu utilizati per processà i buchi.
3, robinet à punta di vite: di solitu pò esse usatu solu per u foru passante, u rapportu di lunghezza à diametru di finu à 3D ~ 3.5D, scarica di chip di ferru, u torque di taglio hè chjucu, a qualità di a superficia di u filu hè alta, cunnisciutu ancu di bordu. dip tap o tip tap.
Quandu u tagliu, hè necessariu di assicurà chì tutti i pezzi di tagliu sò penetrati, altrimenti ci sarà u colapsu di i denti.

5

B. Extrusion tap
Pò esse usatu per a trasfurmazioni à traversu u pirtusu è u pirtusu cieco, furmendu a forma di denti attraversu a deformazione plastica di u materiale, è pò esse usatu solu per a trasfurmazioni di materiale plasticu.
E so caratteristiche principali:
1, utilizendu a deformazione plastica di u travagliu per processà u filu;
2, l'area trasversale di u tap hè grande, alta forza, micca faciule da rompe;
3, a vitezza di taglio hè più altu ch'è u tagliu di tagliu, è a produtividade hè ancu migliurata in cunseguenza;
4, per via di u prucessu di extrusion friddu, e proprietà meccaniche di a superficia di u filu dopu a trasfurmazioni sò migliurate, a rugosità di a superficia hè alta, a forza di u filu, a resistenza à l'usura, a resistenza à a corrosione hè migliorata;
5, senza trasfurmazioni di chip.
I svantaghji sò:
1, pò esse usatu solu per trasfurmà i materiali plastichi;
2. High costu di fabricazione.
Ci sò dui formi strutturali:
1, nisun tappettu di estrusione di groove d'oliu hè solu utilizatu per l'aghjunzione verticale di u foru cecu;
2, cù tappettu di estrusione di groove d'oliu hè adattatu per tutte e cundizioni di travagliu, ma di solitu i rubinetti di diametru chjucu per via di a difficultà di fabricazione ùn cuncepiscenu micca u groove d'oliu.

4

Paràmetri strutturali di i taps
A. Forma è taglia
1. Lunghezza tutale: l'attenzione deve esse pagata à certi cundizioni di travagliu chì necessitanu un allungamentu speciale
2. Lunghezza slot: on
3. Latu di manicu: Attualmente, u standard cumuni di u latu di manicu hè DIN (371/374/376), ANSI, JIS, ISO, etc., quandu selezziunate, l'attenzione deve esse pagata à a relazione currispundente cù u manicu di l'arnesi di tapping.
B. Parte filettata
1, precisione: da u standard di filu specificu à sceglie, u livellu metricu ISO1/3 hè equivalente à u livellu standard naziunale H1/2/3, ma ci vole à attente à i standard di cuntrollu internu di u fabricatore.
2, cutting cone: a parte di taglio di u rubinettu, hà furmatu un modu parziale fissu, di solitu u più longu u conu di taglio, megliu a vita di u tap.
3, denti currezzione: ghjucà u rolu di ausiliari è currezzione, soprattuttu in u sistema tapping ùn hè micca cundizioni di travagliu stabile, i più denti currezzione, u più grande a resistenza tapping.

3
C. Abbeveratoio di rimozione di chip
1, tipu groove: affettanu a furmazione è u scaricamentu di limatura di ferru, di solitu per i secreti internu di ogni fabricatore.
2. Angulu Frontale è Angulu posteriore: quandu u tappettu diventa forte, a resistenza di tagliu pò esse ridutta significativamente, ma a forza è a stabilità di a punta di i denti diminuiscenu.L'Angle posteriore hè l'Angle posteriore di a triturazione di pala.
3, u numeru di slots: u numeru di slots aumenta u numeru di taglienti aumenta, pò migliurà efficacemente a vita di u tap;Ma cumpressà u spaziu di rimuzione di chip, in u svantaghju di rimuzione di chip.


Tempu di Postu: 14-Settembre-2022