News

Ci sò tanti tipi di taps, cumu sceglie?Una guida per toccu a selezzione (Secunna)

Rivestimentu di rubinetti
1, l'ossidazione di vapore: toccu in u vapore d'acqua à alta temperatura, a superficia di a furmazione di un film d'ossidu, l'adsorption di u coolant hè bona, pò ghjucà un rolu in riducendu l'attrito, mentre impedisce u rubinettu è u materiale di taglio trà u ligame, adattatu. per trasfurmà l'acciaio dolce.
2, trattamentu di nitrurazione: nitrurazione di a superficia di u toccu, furmendu una strata di indurimentu di a superficia, adattata per a trasfurmazioni di ghisa, aluminiu fusu è altre materiale nantu à l'usura di l'arnesi.
3, vapore + nitriding: vantaghji cumpleta di i dui sopra.
4, TiN: rivestimentu giallu d'oru, bona durezza di revestimentu è lubricità, è u rendiment di aderenza di u revestimentu hè bonu, adattatu per trasfurmà a maiò parte di i materiali.
5, TiCN: revestimentu blu grisgiu, durezza di circa 3000HV, resistenza à u calore di 400 ° C.
6, TiN + TiCN: rivestimentu giallu scuru, cù una durezza è una lubricità eccellenti di u revestimentu, adattatu per trasfurmà a maiò parte di i materiali.
7, TiAlN: revestimentu grisgiu blu, durezza 3300HV, resistenza à u calore finu à 900 ° C, pò ièssiri usatu per u prucessu d'alta veloce.
8, CrN: rivestimentu grisgiu d'argentu, u rendiment di lubrificazione hè superiore, principarmenti utilizatu per a trasfurmazioni di metalli non ferrosi.
U revestimentu di u tappettu hà un impattu significativu nantu à u funziunamentu di u tappettu, ma attualmente, i pruduttori è i pruduttori di revestimenti cooperanu l'un à l'altru per studià u revestimentu speciale, cum'è LMT IQ, Walther THL, etc.

Fattori chì affettanu u tapping
A. Tapping Equipment
1. Macchina strumentu: pò esse divisu in metudi di trasfurmazioni verticale è horizontale.Per tapping, verticale hè megliu cà u prucessu horizontale, è u prucessu horizontale deve cunsiderà se u rinfrescante hè abbastanza.
2, tapping shank: tapping hè cunsigliatu à aduprà spiciali tapping shank, a rigidità di a macchina, una bona stabilità hè preferita à sceglie un tapping shank sincronu, à u cuntrariu, quant'è pussibule di sceglie un tapping shank flexible cù compensazione assiale / radiale.Aduprate un drive quadratu sempre chì hè pussibule, eccettu per i rubinetti di diametru chjucu (
3. Cundizioni di rinfrescante: per tapping, in particulare estrusioni, u requisitu per u coolant hè lubrication> cooling;In l'usu attuale, pò esse preparatu secondu e cundizioni di a machina strumentu (quandu si usa l'emulsione, hè cunsigliatu chì a cuncentrazione hè più grande di 10%).
B. U travagliu per esse processatu
1. U materiale è a durezza di u travagliu processatu: a durezza di u materiale di u travagliu deve esse uniforme.Di solitu ùn hè micca cunsigliatu di utilizà taps per processà a pezza più di HRC42.
2, tapping pirtusu fondu: struttura pirtusu fondu, sceglie u bit dritta;precisione dimensionale di u foru di fondu;A massa di u muru di u fondu.
C. Parametri di trasfurmazioni
1, vitezza: vitezza hè datu nantu à a basa di u tipu di tap, materiale, materiale trasfurmatu è durezza, i vantaghji è i disadvantages di tapping equipaggiu.
Di solitu sceltu secondu i paràmetri dati da u fabricatore di u rubinettu, a vitezza deve esse ridutta in e seguenti cundizioni:
▶ a rigidità di a machina hè scarsa;battitu di un grande tap;rinfrescante inadegwate;
▶ U materiale di l'area di tapping o a durezza ùn hè micca uniforme, cum'è e ghjunti di saldatura;
▶ U toccu hè allungatu, o una barra di estensione hè aduprata;
▶ Supine, fora friddu;
▶ Funzionamentu manuale, cum'è trapanu à bancu, drill rocker, etc.;
2, feed: tapping rigidu, feed = 1 pitch/turn.
Tapping flessibile, è a variabile di compensazione di tibu hè abbastanza:
Feed = (0,95-0,98) pitch/revolution.

Certi cunsiglii nantu à a selezzione di tap
A. Tolleranze di tappi di diverse qualità di precisione

1

Basi di selezzione: micca solu secondu u gradu di precisione di u filu per esse machinatu per selezziunà è determinà u gradu di precisione di u rubinettu
▶ U materiale è a durezza di u travagliu processatu;
▶ Equipamentu di tapping (cum'è e cundizioni di a macchina, manicu di serratura, anellu di raffreddamentu, etc.);
▶ U toccu stessu precisione è errore di fabricazione.
Per esempiu: trasfurmazioni filu 6H, in trasfurmazioni azzaru, pò sceglie 6H pricision tap;In u prucessu di ghisa grisa, perchè u diametru mediu di u rubinettu portanu più veloce, l'espansione di u pirtusu di viti hè chjuca, per quessa, hè appruvatu di sceglie 6HX precisione tap, a vita serà megliu.
Nota nantu à a precisione di i tappi giapponesi:
▶ Tagliu di tagliu OSG usa u sistema di precisione OH.Differenti da u standard ISO, u sistema di precisione OH forza tutta a larghezza di banda di tolleranza da u limitu più bassu, ogni 0.02mm cum'è un livellu di precisione, chjamatu OH1, OH2, OH3, etc.
▶ L'extrusion tap OSG usa u sistema di precisione RH, u sistema di precisione RH forzarà tutta a larghezza di tolleranza da u limitu più bassu, ogni 0.0127mm cum'è un livellu di precisione, chjamatu RH1, RH2, RH3 è cusì.
Dunque, quandu si rimpiazzà u tappettu di precisione OH cù un tappu di precisione ISO, 6H ùn deve esse cunsideratu cum'è apprussimatamente uguale à u nivellu OH3 o OH4.Hè da esse determinata da cunversione o secondu a situazione attuale di u cliente.
B. Dimensione esterna di u tap
1. Attualmente, i più utilizati sò DIN, ANSI, ISO, JIS, etc.
2, secondu e diverse esigenze di trasfurmazioni di u cliente o e cundizioni esistenti per sceglie a lunghezza adatta, a lunghezza di a lama è a dimensione quadrata di manighjà


3. Interferenza durante u prucessu;

Tap selezzione di sei elementi basi
1, u tipu di filu di trasfurmazioni, metrica, britannica, americanu, etc.;
2. Tipu di filu pirtusu fondu, à traversu pirtusu o pirtusu cecu;
3, materiale di u travagliu trattatu è durezza;
4, u travagliu cumpletu a prufundità di filu è a prufundità di u pirtusu di fondu;
5, precisione di filu di u travagliu;
6, l'apparizione di u standard di tap (esigenze spiciali deve esse marcatu).


Tempu di pubblicazione: 22-sep-2022