News

Cumu caccià u rubinettu rottu in u travagliu?

1. Pour un pocu d'oliu lubrificante, aduprate un chopper affilatu per sbattà lentamente nantu à a superficia di frattura in reverse, è pour filings di ferru da u tempu à u tempu.Questu hè un metudu più cumuni in l'attellu, ma pò esse micca adattatu per i buchi roscati cù diametri troppu chjuchi o tappi rotti chì sò troppu longu, ma pudete pruvà.
2. Salda un manicu o una noce esagonale nantu à a seccione rotta di u tappettu, è poi inverte delicatamente.Stu metudu di saldatura hè un pocu fastidiu, o listessa, ùn hè micca adattatu per taps cù diametri più chjuchi.
3. Aduprà arnesi spiciali: extractor tap ruttu.U principiu hè chì a pezza di travagliu è u rubinettu sò cunnessi rispettivamente à l'elettrodi pusitivi è negativi, è l'elettrolitu hè pienu in u mità, chì face chì a pezza di travagliu scaricheghja è corrode u rubinettu, è poi aiuta a pinza à punta à caccià. , chì pruvucarà menu danni à u pirtusu internu.

Cumu caccià u tappettu rottu in u travagliu

4. Si pò esse distruttu da impulsu elettricu, scintilla elettricu o taglio filu.Se u pirtusu hè dannatu, pò esse rializatu è avvitatu cù filu d'acciaio.Stu metudu hè più simplice è più convenientu.Ùn cunsiderà micca a coaxiality per u mumentu, salvu chì a coaxiality di u vostru foru filettatu affetta direttamente a qualità di u dispusitivu.
5. Fate un strumentu simplice è inserisci in u groove di rimuzione di chip di a seccione di u tappettu rottu à u stessu tempu, è tira cù cura in u reverse.
6. A suluzione di l'acidu nitricu pò corrode u toccu d'acciaio d'alta veloce senza scrapping the workpiece.
7. A suluzione di l'acidu nitricu pò corrode u toccu d'acciaio d'alta veloce senza scrapping the workpiece.
8. Se ùn pudete micca cumprà un extractor di filu rottu, aduprate un drill bit più grande per cuntinuà à ream u pirtusu.Quandu u diametru di u pirtusu hè vicinu à u vitu, alcuni di u filu ùn puderanu micca suppurtà a forza è falà.Eliminate i denti di filu rimanenti, è dopu aduprate un toccu per trimà di novu.
9. Se u filu rottu di u vitu hè espostu, o i requisiti per u filu rottu ùn sò micca stretti, pò esse tagliatu cù una serra di manu.
10. Dopu assai travagliu duru, ancu s'ellu hè statu cacciatu u vitu, u pirtusu era ancu inùtule in questu tempu, perchè solu aghju perforatu un pirtusore più grande è l'avete toccu.Se a pusizione è a dimensione originale di a vite sò limitate, un vitu più grande pò esse inseritu, o salda direttamente u tapping, è poi perforà un picculu burato in u centru di u grande vite per tapping.


Tempu di post: 30-mar-2022